torsdag 14 april 2011

Grodjakt



Promenadstråket  



Dagen började riktigt guggig, men kvällen blev solig och med blå himmel, så nu håller vi tummarna för en fin och solig helg! 

Electra fick gå med husse på grodjakt ikväll, men de va tydligen dåligt med grodor, kanske lite för kallt än. Så nu kommer Astrid och jag få gå några kvällsrundor själva, men de är inte fy skam de :)

Träningen hemma hos Vera gick rätt bra, Lite skällande och avvaktande va Astrid men de gick över rätt fort. Verkar som de är stora barn hon är mest rädd för, Men hon är väl i den åldern oxå, hon är rädd för de mesta :)

De är en riktigt vacker himmel nu så jag ska passa på att ta fram min canvasduk och mina akrylfärger och måla lite

1 kommentar:

  1. Grodjakt? Hahahaha...då kan ni komma hit, ju! Jag har tvärnitat för en groda 2 dagar på raken nu...eller rättare sagt en padda! Höll på att köra i diket för det lilla livets skuld idag...det är dagens sanning!

    SvaraRadera