onsdag 20 april 2011

Djurambulansen

De har tappats tänder idag :D Haha så barnsligt glad man blev för en sån tönt sak, Men nu vet jag iaf att de har kommit igång, får vi hoppas hennes bett blir bättre oxå. Tror inte hon lider av sitt lilla underbett men Vet sa att de skulle bli bättre så fort hon tappade sina tänder och underkäken hann växa ikapp :)

Dagen har annars varit lugn, jag har varit hemma i stort sätt hela dagen och väntat på Tvättex, dom skulle komma med tvättmedel idag, men icke.. Så nu har man suttit här och glott en hel dag i onödan.. Eller ja, hann ju faktiskt med att städa och fixa lite :) Skulle inte förvåna mig om dom ringer i morgon när man är i stan :(

Ska köpa de sista till altan, så ska till chepy och plantagen och shoppa lite. Ska bli skönt när den är klar, så man kan koppla av när man har vovvarna lösa där.

En viktig sak till. Igår betala jag in medlems avgiften till Djurambulansen, DE känns skönt. Att veta man kan få akut hjälp att ta sig till vetrinär om de så är mitt i natten eller självaste midsommar..

Nu ska jag krypa ner till mina troll som ligger och tuggar tuggben som två tokar :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar