söndag 24 april 2011

Vi delar lika

Nu blir de premiärbloggning på altan, liiite kallt är de, solen har inte riktigt letat sig till denna sida :)

Långfredagen spenderade Astrid, mamma och jag i Örebro hos min syster och hennes barn :) Lilltösa fyllde 3 år så vi va där och firade henne.
Electra fick vara hemma hos husse, vi tänkte att vovvarna skulle få ett litet brejk från varandra, och OJ så glada dom blev när vi kom hem igen, vart full rulle på altanen :) Gosgummorna <3

Igår (lördag) Knalla vi upp till mamma och pappa och firade lite påsk, åt gottigt och hade trevligt. Vovvarna fick träffa sin kompis Elvis (mammas hund) Så de vart ju full rulle. Så skönt när dom busar av så :) Astrid och jag knalla hem runt 20 Då va hon så trött den lilla tjejen, Electra gick med husse på en lååångrunda.

Tjejerna delar på de mesta :))
 Grr mitt internet är sjukt segt nu :( Varit i ett par dagar, fattar inte va problemet är.. Så jag får se om de går att publicera detta.. Idag blir de tvätt och städ för hela baletten..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar